Heineken® onthult de Spectre tv-commercial met Daniel Craig als James Bond

21 september 2015, Zoeterwoude

Merken

Als onderdeel van de  geïntegreerde, wereldwijde Spectre campagne onthult Heineken® een nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond. 007 raakt in de commercial verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat.

Spectre, het 24e James Bond-avontuur van Albert R. Broccoli’s EON Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios en Sony Pictures Entertainment draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen.

Authentieke Bond-scenes in Heineken® commercial
De commercial is nu al te zien via Facebook en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op TV en in de bioscoop. Heineken® is de enige Spectre-partner die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.
 
Exclusieve James Bond content on-pack
Consumenten kunnen via de speciale Bond-actieverpakkingen - die vanaf nu in de winkel staan - toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Om helemaal in Bond-sferen te komen, kunnen zij heel eenvoudig met hun smartphone het Heineken® Bond-logo op de speciale Spectre flessen en blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko.

Heineken® THE SUB Bond limited-edition
Nog meer in de huid kruipen van James Bond? Heineken lanceert een limited-edition van thuistap THE SUB, met ‘special 007-features’. Zo kunnen fans met vrienden thuis een echt ‘Bond’ gevoel ervaren en genieten van ijskoud versgetapt bier. THE SUB 007 is vanaf eind oktober exclusief verkrijgbaar via
www.the-sub.com





Naar nieuwsoverzicht