Heineken en Vrumona vijf jaar langer partners van Feyenoord

30 april 2018, Rotterdam

Algemeen / Evenementen / Merken

Feyenoord en Heineken hebben overeenstemming bereikt over een vijfjarige verlenging van de samenwerking. Daardoor blijft Heineken in ieder geval tot 30 juni 2023 als Strategisch Partner aan club en stadion verbonden. Dat geldt ook voor dochteronderneming Vrumona. De frisdrankleverancier blijft voor eenzelfde periode aan Feyenoord verbonden als Partner.

 

David Lette, marketingdirecteur van HEINEKEN Nederland, toonde zich in De Kuip zeer gelukkig met het nieuwe contract. ‘Wij zijn enorm trots dat we de samenwerking met Feyenoord hebben kunnen verlengen. Niet alleen de club en haar supporters maar ook Rotterdam past uitstekend bij het merk Heineken.’

 

Feyenoords commercieel directeur Mark Koevermans is ook erg tevreden over de contractverlenging tussen Heineken en Feyenoord. ‘Wij zijn heel blij dat we er in zijn geslaagd om dit Partnership, dat inmiddels een geschiedenis van 25 jaar kent, wederom te verlengen. Het feit dat we een contract voor de komende vijf jaar aangaan zegt veel over het wederzijdse vertrouwen dat we in elkaar hebben.

 

Bekijk hieronder de video die speciaal voor de verlenging van het partnership is gemaakt.

 

 



Naar nieuwsoverzicht